Obserwatorzy

poniedziałek, 26 listopada 2012

Bransoletka

Wiem że wielu osobom podoba się ta bransoletka

Jednak dla kogoś kto z muliną nigdy nie miał nic wspólnego, takie zdjęcia nie daje możliwości zrobienia tej bransoletki. Dlatego wam pomogę.

Potrzebne:
- Mulina, 3 pasma dwa muszą być w różnych kolorach, trzeci kolor jest bez znaczenia bo i tak go widać nie będzie.
- Agrafka, do przypięcia muliny do spodni, bądź poduszki, coś nam ją trzymać musi :)

Taki wzór jest naprawdę prosty tylko trzeba poznać podstawy mulinowania, ponieważ tą bransoletkę tworzymy robiąc raz supełek zwrotny w lewo a raz supełek zwrotny w prawo. No i właśnie. Co to są supełki zwrotne?

To jest supełek zwrotny w lewo:
http://www.dasia.pl/avi/zwrotnywlewo.wmv

To jest supełek zwrotny w prawo:
http://www.dasia.pl/avi/zwrotnywprawo.wmv

Warto najpierw przećwiczyć zanim zabierzemy się do bransoletki.

Najlepiej wszystkie trzy nitki przywiązać do agrafki, a agrafkę gdzieś przypiąć, ja zazwyczaj przypinam do spodni ;) Należy pamiętać żeby nitki z których będziemy robić supełki były dłuższe niż nitka na której będziemy je robić. 
Jak widzicie ja wybrałam niebieski i biały, środkową nitkę złożyłam kilka razy żeby bransoletka była grubsza. W rzeczywistości wcale nie wyjdzie taka szeroka jak na zdjęciu z zszywka.pl, ponieważ tamta bransoletka w ogóle nie jest z muliny tylko z jakiś grubszych sznurków i oczywiście, jeśli użyjemy sznurków wyjdzie szeroka.

Ja zaczęłam niebieską nitką robiąc supełek zwrotny w lewo, białą supełek zwrotny w prawo i znowu niebieską w lewo i białą w prawo. Robimy tak aż do uzyskania pożądanej długości.




Tadam! :)

Wiem że zdjęcie kiepskiej jakości, ale robiłam telefonem bo nie chciało mi się iść po aparat :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz